Salgs- og kundesupporter til Agrometer Sportsvanding

IMG 20180629 081340

Grundet fortsat stor aktivitet

..søger Agrometer nu en ekstra kundesupporter til vores Sportsvandingsteam

Kan du lide at hjælpe kunder, og støtte dine kollegaer i salg og projektgennemførelse? Trives du med alsidige opgaver, en stor kontaktflade og periodevis hektiske hverdage? Så kan vi tilbyde en nyoprettet, udfordrende stilling med masser af potentiale for både faglig og personlig udvikling.

Stærke, kundefokuserede løsninger og højt kvalificeret kundeservice

Du kommer til at indgå i vores stærke Sportsvandingsteam, hvor vi designer, projekterer og monterer automatiske vandingsanlæg. Her er vi er blandt de vigtigste på markedet, hvor vi leverer og servicerer anlæg til bl.a. golfklubber, tennisklubber, stadions og boldbaner, samt til slotte, herregårde og parker i hele landet. Samtidig oplever vi også en kraftigt stigende efterspørgsel fra større private haveejere.

Vi motiveres af at lave professionelle løsninger, der har fokus på kundens reelle behov. Men det er lige så vigtigt for os, at den efterfølgende service og support har et højt niveau, der afspejler den leverede løsning. Og det skal du være med til at sikre.

DSC 0322 109

OM JOBBET

Hovedopgaven for dig er at give vores kunder, sælger og montører en supportoplevelse, der lever op til og gerne overgår deres forventninger. Arbejdet foregår på vores adresse i Grindsted, og de primære opgaver og ansvar vil være:

  • Modtage forespørgsler på telefon og mail og sikre, at henvendelser håndteres hurtigt og grundigt
  • Ordreekspedition via telefon og mail.
  • Give råd, support og følge op på ordrer og projekter – både internt og eksternt
  • Håndtere problemer i den bedste interesse for både kunden og Agrometer
  • Fungere som back-up for salgsorganisationen og vores udekørende montører
  • Lejlighedsvis deltage i udstillinger og andre kundearrangementer

Samtidig skal du med tiden løbende evaluere og identificere muligheder for at drive procesforbedringer, der positivt påvirker kundens oplevelse og samtidig bidrager positivt til forretningen.

DSC 0215 8

Din Baggrund

Vi forestiller os, at du har en uddannelse indenfor administration, salg eller handel og gerne en vis erfaring med lignende opgaver eller praktik i en international virksomhed. Vi forventer, at du har en stærk sans for kundeservice og kundetilfredshed, og ønsker at opbygge langvarige relationer.

Som person har du en høj grad af empati og forbinder dig med kunder og kollegaer på en behagelig, tålmodig og venlig måde. Derudover har du gode organisatoriske evner, du er kvalitetsbevidst og har stor sans for detaljen. Du trives med at arbejde med mange forskellige opgaver, men du påtager dig også gerne de mere rutineprægede af slagsen. Du er en ægte teamplayer, og du er i stand til at arbejde og træffe beslutninger i et travlt miljø.

Du skal kunne kommunikere klart og professionelt på dansk, både mundtligt og skriftligt.

sif 2

Vi tilbyder

Du bliver en del af en meget ambitiøs virksomhed, og får mere end 80 kompetente kolleger der værdsætter et godt arbejdsmiljø, mangfoldighed og teamwork.

Som vores nye kollega bliver du en del af et hold, hvor vi omgås hinanden med humor og ordentlighed. Vi glæder os til at byde dig velkommen, og vi sørger for et grundigt introforløb, så du bliver godt klædt på til at løse dine arbejdsopgaver. Da der er tale om en nyoprettet stilling, kan der for den rette person være mulighed for at vokse ind i tungere opgaver eller funktioner.

Vi har en åben kultur, og sparrer med hinanden på tværs af afdelinger. Det giver høj faglighed og viden, som er med til at udvikle både medarbejdere og virksomhed. Vi har en sæsonbetonet forretning, men samtidig lægger vi vægt på at der er en sund balance imellem arbejde og fritid – og derfor er det vigtigt for os, at vi altid hjælper hinanden når det går rigtig stærkt.

Løn efter kvalifikationer, og hertil pension, sygeforsikring og personalegoder.

Kontakt venligst teamleader i Sportsvanding, Kenny Højmose på mobil 2040 7022, hvis du har spørgsmål til stillingen eller Agrometer som arbejdsplads.

Hvis du ønsker at søge stillingen, kan du søge via Quick Apply-funktionen eller på mail sakusu2305@agrometer.dk.

Samtaler afholdes løbende, og ansættelsesprocessen afsluttes når den rigtige kandidat er fundet.

Tiltrædelse efter aftale, men vi venter gerne på den rette.

 

SEND ANSØGNING

Interesseret? Lad os ringe dig op.