Servicetekniker

IMG 2114 2 2

Servicetekniker med overblik og sans for landbrugsmaskiner

Hos Agrometer tror vi på, at "Next level slurry solutions" ikke bare er en fancy tagline – det er et koncept som vi opbygger hele vores gyllekoncept op omkring. Vi designer, udvikler, producerer og servicerer selv vores maskiner inhouse. Det giver os en række unikke produktfordele, som vi aktivt skal udnytte – for at kunne fastholde vores position som markedsleder og fortsat gå forrest i branchen.

For at det hele kører som smurt (eller… gyldet), har vi brug for dig i serviceafdelingen. Én, der ikke bliver nervøs af lidt olie på fingrene, telefoner der gløder og beslutninger, der skal tages på stribe – mens maskinerne skal køre, udviklingen skal rykke, og kvaliteten skal være i top.

Du bliver kundens første kontaktpunkt – og nogle gange også den sidste. Nogle gange guider du selv en løsning over telefonen, andre gange trykker du på "send montør"-knappen. Uanset hvad, så følger du opgaven til dørs.

 Hvad går jobbet egentlig ud på?

Tja, forestil dig en arbejdsdag, hvor du både:

  • Snakker med en montør i Polen, der mangler en reservedel.
  • Lige tjekker med produktionen om næste maskine bliver færdig til tiden.
  • Tager en snak med teknik om en ny styring der skal tilpasses en kundes behov.
  • Tager opkald fra en kunde med blinkende lamper og bip-lyde (og lidt sved på panden).
  • Koordinerer med indkøb, fordi der op til sæsonstart lige skal skaffes 4 motorer og 2000 meter ekstra slange.
  • Sender en spritny maskine ud af produktionshallen – med den specielle motor – og en montør i hælene klar til opstart.

Lyder det lidt hektisk? Det er det også – men på den fede måde. Du bliver en teknisk blæksprutte med styr på både folk, filer og fittings.

Dine opgaver spænder bredt:

  • Telefonsupport til vores kunder, der kører med vores udstyr i både ind- og udland.
  • Planlægge og koordinere vores montører (vi har en flok dygtige gutter på landevejen).
  • Hjælpe med forebyggende service, fejlfinding og opfølgning – fra første opkald til maskinen igen siger "brrrr".
  • Være bindeled mellem produktion, teknik og montører – og nogle gange bare den der sørger for, at alting ikke falder fra hinanden.
  • Deltage i messer og demoer – og måske en kundetur til udlandet i ny og næ.
  • Du indgår naturligt i afdelingens vagtordning i højsæson – det deles vi om.

Hvem er du så?

  • Du har en praktisk baggrund – måske som landbrugsmaskinmekaniker, elektriker, smed eller noget i den boldgade.
  • Du er nysgerrig, hjælpsom og god til at bevare roen – også når telefonen kimer, og montøren er bagud og kunderne hiver i dig for løsninger.  
  • Du kan begå dig på engelsk – og måske endda lidt tysk
  • Du er ikke bange for nye systemer, og den daglige navigation i flere interne systemer.
  • Og vigtigst af alt: Du er typen, der gør ting færdige – og som synes, det er fedt, når maskiner bare kører.

Hvad får du?

  • En plads i en solid virksomhed med vokseværk og ambitioner.
  • Et team på 9 gode kollegaer
  • En arbejdsplads, hvor humøret er højt – også mellem Agrometer og vores kunder, vi har et godt og tillidsfuldt samarbejde med vores kunder.
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage, kurser og alt det der gør, at du bliver skarp – også på sigt.
  • Løn, pension, sundhedsforsikring og alt det praktiske
  • Og for den rette? Mulighed for at vokse med os – både i ansvar og rolle.

Er det dig?

Hvis du tænker: "Det lyder lidt som mig", så send os en ansøgning – eller ring og få en snak med fabrikschef Dag M. Hansendmh@agrometer.dk eller 48 88 13 46.

Vi glæder os til at høre fra dig – og vi lover, at vi kun griner lidt, hvis du spørger, hvad en selvkørende gylleudlægger egentlig er.

Interesseret? Lad os ringe dig op.